Film reklamowy – inwestycja, która przynosi wiele korzyści - 1 2024

Film reklamowy – inwestycja, która przynosi wiele korzyści

Film reklamowy jest w stanie przynieść mnóstwo korzyści każdemu biznesowi. To znacznie więcej niż „tylko” promocja w sieci. Jest on przede wszystkim narzędziem, które pozwala dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców, szerszego, niż jakakolwiek inna forma promocji.

Jakie dokładnie zalety posiada przygotowanie profesjonalnego filmu reklamowego? Czy musi to być długa i złożona produkcja, aby przyciągnąć uwagę odbiorcy, który z założenia ma stać się przyszłym klientem?

Dlaczego film reklamowy, a nie treść pisana?

Statystyki pozostają wciąż niezmienne – filmy zdecydowanie przeważają nad treściami pisanymi. Nie mają znaczenia branża, odbiorca, zasięg działania. Internauci, a jednocześnie klienci, znacznie chętniej oglądają filmy (zarówno krótsze, jak i dłuższe realizacje) niż czytają artykuły. Zatrzymanie odbiorcy na długo dzięki artykułowi, jest o wiele trudniejsze. Nawet najciekawszy, merytoryczny, napisany z humorem i polotem tekst, nie jest w stanie odnieść takiego sukcesu, jak profesjonalny film reklamowy.

Oczywiście treści też spełniają swoją rolę, nie znikają zatem z przestrzeni internetowej. Są jednak sporo w tyle za filmami reklamowymi. Duży wpływ ma na to fakt, że w produkcji filmowej zyskujemy na połączeniu dźwięków i obrazów. Tą drogą skuteczniej i szybciej przekazujemy szereg najważniejszych informacji.

Nieograniczony zasięg

Nieograniczony zasięg filmów reklamowych to atut nie do przecenienia. Tę wizualno-dźwiękową produkcję możemy umieścić na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych, a zatem w dowolnym kanale, z którego korzystają odbiorcy. Co więcej, nie zniknie on z sieci, dopóki sami go nie usuniemy. Ma zatem dużą trwałość, a to sprawia, że nieustannie dociera do odbiorców.

Film jako narzędzie wizerunkowe

Film reklamowy może stać się narzędziem wizerunkowym. W tym przypadku warto postawić na profesjonalne wykonanie (taką ofertę znaleźć można na stronie https://creativestudio.com.pl/). Budowanie pozytywnego wizerunku, umacnianie pozycji na rynku, zyskiwanie zaufania do marki – film reklamowy daje szansę na to, aby odbiorcy przekonali się do danej firmy, produktu bądź usługi, ale i wrócili po więcej. Tą drogą poznają misję i motto przedsiębiorstwa lub na nowo odzyskują zaufanie do firmy, która w subiektywnym odczuciu kiedyś ich zawiodła.

Dzięki filmowi reklamowemu, który przyjmuję formę produkcji wizerunkowej, można odbudować swoją pozycję na rynku i znów konkurować z najlepszymi.

Przedstawienie produktów, czyli zachęcenie do kupna

Byliśmy, jesteśmy i nadal będziemy klientami. Każdy z nas coś kupował, kupuje i nadal będzie to robił. Chętniej sięgamy po rzeczy, które możemy zobaczyć z każdej strony. I na tym polu film spełnia swoje funkcje, ponieważ daje szansę na dokładne przyjrzenie się konkretnemu artykułowi. Możemy zobaczyć, jak jest wykorzystywany w praktyce, jak prezentuje się z każdej strony. Taka produktowa reklama wydaje się być „żywsza”, dlatego nas interesuje i zachęca, zdecydowanie bardziej niż suchy opis, który niczym się nie wyróżnia spośród setek i tysięcy takich samych pomysłów.

Inwestując w film reklamowy, inwestujemy we własny biznes i pokazujemy odbiorcom, że mamy poważne, profesjonalne podejście. Taka produkcja nie musi być długa i złożona, tym bardziej że odbiorcy dziś cenią sobie prosty i klarowny przekaz. Rozważmy zatem stworzenie filmu reklamowego, niezależnie od tego, jaki cel biznesowy sobie postawiliśmy.